Forside
Våre treningssentre
Personlig trening
Gruppetimer
Praktisk info
Min side
iTrain Store
Bli medlem
Change to english
Meny
Lukk
Betaling
Se om du finner det du leter etter
Det er trygt å handle hos iTrain
Bestilling og betaling av abonnement hos iTrain foregår via sikre tjenester som ivaretar dine opplysninger på en trygg måte. Vi bruker betalingsløsning fra NETS som er en anerkjent leverandør av betalingsløsninger på internett.
Våre strenge krav til sikkerhet er en trygghet for deg som kunde og gjør at vi kan garantere for at dine opplysninger ikke kommer på avveie. NETS lagrer kortdetaljene dine etter strenge krav til sikkerhet, mens vi lagrer bare personopplysninger som du oppgir under bestilling.
Dette gjør at vi kan automatisere mange av prosessene hos oss slik at du raskt og enkelt kan begynne trening på våre sentre.
Det blir ikke trukket månedsavgift
1. Dersom du har fått nytt betalings kort må dette legges inn via”Min side” under fanen ”Medlemskap” og
Endre betalingskort.
2. Dersom det ikke er dekning på betalings kortet vil vi ikke kunne trekke. Vi trekker så snart det er dekning igjen.
Fakturaspørsmål
Har du mottatt purring fra Crone og har spørsmål til denne?Kontakt Crone
Sentralbord:
24 07 63 00
E-post:
post@crone.no
Web:
crone.no
Oversikt over dine betalinger og ditt medlemskap finner du på minside.itrain.no.
Flere trekk samme måned
Medlemskapet hos iTrain er abbonementsbasert og vil trekke medlemsavgiften fra din konto hver måned frem til den blir kansellert av deg.
Dersom du opplever at det har blir gjennomført flere trekk i samme måned er det som regel forbundet med manglende betaling og dekning foregående måned.
Betalingssystemet til iTrain gjennomfører daglig forsøk på å trekke på ditt kort etter aktuelle trekk dato. Dersom det på trekkdato ikke er dekning på konto vil trekket bli gjennomført så snart det er tilstrekkelig dekning på kortet.
Dersom du har bestilt nytt adgangskort blir det trukket 250,- for produksjon av nytt adgangskort.
Refundere trukket månedsavgift
iTrain refunderer ikke måneds beløp eller betalt års medlemskap med mindre det er feil forårsaket fra iTrain sin side.
iTrain refunderer ikke gjennomførte trekk dersom du ikke har avsluttet medlemskapet til riktig tid i forhold til når du hadde tenkt å avslutte medlemskapet.
Ref. Medlembetingelser Vi presiserer at beløp blir trukket for 1 måned, hvert 1/2 år, eller 1 År i forkant.
Kan jeg bruke en annens betalingskort?
Dersom du selv ikke har et gyldig betalingskort (Visa/Mastercard) kan du med godkjenning av kort eier bruke det som betaling.
Dette er noe vi i utgangspunktet ikke vil anbefale, men kan brukes som en løsning inntil du selv får et gyldig betalings kort. iTrain står ikke ansvarlig for misbruk av betalings kort.
Jeg har problemer med betaling ved innmelding
Har du problemer med å registrer din innmelding så gjør følgende:
DNB kunder:
Tøm din internett logg. Er det lenge siden du har tømt loggen din så kan du få problemer med Bank Id. Den vil da ”henge” uten at du kommer videre.
Sparebanken Vest kunder:
Logg inn i din nettbank. Gå til ”Mine kort” Opprett sikker netthandel. Lag passord som du husker. Minimum 6 tegn.Når du da skal registrere din betaling hos iTrain så må du huske å trykke ”IKKE BANK ID” da taster du inn ditt ny opprettede passord.
Har du flere problemer kontakt oss.
Hvorfor blir det trukket 1,- ved innmelding?
Dette beløpet er reservert fra din bankkonto for å autorisere kredittkortet ditt etter at du har oppdatert kortinformasjonen på våre nettsider. Dette er kun en godkjenning. Det betyr at dette beløpet vil bli reservert for mellom 3 – 5 dager, og deretter vil bli tilbakeført til ditt betalingskort. Måneds beløpet vil bli trukket når vi har behandlet din innmelding.